Töretlenül nő az utasforgalom minden irányban, immár negyedik éve több ki- és beutazást regisztrálnak. Legszembetűnőbben a légikikötők utasszáma növekedett, különösen vidéken - írja a Világgazdaság keddi száma a KSH Nemzetközi
A nyaralóárak emelkedése az elmúlt egy évben évben lelassult – derül ki az Otthontérkép Csoport elemzéséből. Habár az árak valamelyest mérséklődtek, hatalmas eltérések mutatkoznak régiónként: akár 37 millió forint is
Több mint 70 év után, Húsvétig meg lehet nézni a Szépművészeti Múzeum Román csarnokát. Akik már jártak bent, azt mondták csodálatos látvány.
A National Geographic új térképei elég sötét jövőt vetítenek elénk. Azonban amíg a szomszédos országok egy része víz alá kerülhet, addig a Kárpát-medence megússza szárazon a változásokat.
Kifinomult látvány, ízélmények, a világra nyitott, ugyanakkor mégis tradicionális magyar konyhát vezet az év séfje, Barna Ádám, aki hitt a pörköltben és a lecsóban.
Kedvezményesen látogathatók a magyarországi nemzeti parkok barlangjai márciusban, a barlangok hónapján - mondta Borzsák Sarolta, a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóságának barlangtani referense.
Az idei esztendő a hosszú hétvégékről szól: egyre többen vághatnak neki a néhány napos utazásoknak, legközelebb például a március 15-i négynapos ünnep kínál erre lehetőséget. Akik külföldre készülnek – akár
Háromszoros forgalmat hoz a magyarországi szállodákban a négynapos ünnepi hosszú hétvége egy átlagos márciusi hétvégéhez képest a Szallas.hu adatai szerint. Budapest, Eger és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb belföldi úti célok, a
A Műcsarnok jó helyzetben van ahhoz, hogy a jelenleginél több külföldi turstát tudjon megszólítani.
Megnyílt Európa első, magyar fejlesztésű okostelefonos alkalmazással vezérelhető szállodája a fővárosban, a KViHotel Budapest.
Idén is a Kolbász- és sódarmustrával indul a gasztrokulturális fesztiválok szezonja Gyulán. A rendezvényre március 16. és 18. között várják a közönséget a várkertben.
A legjobb hazai szakemberek összefogása segíti a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) munkáját, az új magyar országmárka megalkotása során. Egy jó stratégia akár évtizedekre meghatározhatja a külföldiek Magyarországról kialakított képét.