A díjat nem az utas-elégedettségi mérce szerint ítélik oda, hanem két független nemzetközi szervezet, a CAPA és a Heidrick & Struggles vizsgálata, megfigyelése és kutatása alapján. E szerint a Budapest Airport a legjobb kategóriájában. Az indoklás: a Malév katasztrófa után talpra állt cég képes volt újabb légitársaságokat bevonni, aminek köszönhetően az utasforgalom is 13%-kal növekedett idén.
Az Év repülőtere díj mellett kiosztották az év légitársasága (Ethiopian Airlines), az év repülőtéri innovációja (Vancouver Airportt Authority), az év diszkont légitársasága (IndiGo), az év légitársasági fordulata (Qantas), az év légitársasági vezérigazgatója (Alan Joyce, Qantas), az év repülőtéri vezérigazgatója (Janisz Paraszkisz, Athens Airport), és az év légitársasági termékinnovációja (IBS) díjakat is.
További érdekességekért, bátran keresse fel a Vakációzzunk Facebook oldalát!
(Kép: agoratrans.hu)