Jump to content

Mennyire tartják be a szállásadók az ígéreteiket?

2017. 05. 25. 09:05

Az egyik legnagyobb hazai online szállásközvetítő portál járt utána a kérdésnek.

Elindította eddigi legnagyobb nyári kampányát a Szallas.hu, melynek fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll. A közel 9000 hazai partnerrel dolgozó oldal mindezt persze humoros formában teszi egészen nyár közepéig tartó – tévés, rádiós, kültéri és online megjelenéseket egyaránt felvonultató – aktivitása keretében.

Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése, melynek során a minden nyaraló számára egyaránt fontos elvárások feltárása volt a cél. "Rengeteg utazóval beszélgettünk, milliárdos cégvezetőtől olyan családokig, akik örülnek, ha évente egyszer vonattal el tudnak menni nyaralni Siófokra. Ami mindenkiben közös volt, hogy a nyaraláson a legfontosabb, hogy ne érjen minket csalódás. Nem hatalmas meglepetéseket és extrákat akarunk, csak azt szeretnénk, ha minden úgy történne, ahogy ígérték" – mondta Dr. Kertész Attila Mihály, az Artisan Marketing stratégiai vezetője.

Vagyis a nyaraló akkor elégedett, ha a várva várt utazáskor nem érte csalódás, ha az, ami foglaláskor a képeken, leírásban szerepelt, végül úgy is lett. Ebben segítenek a Szallas.hu oldalon közel 9000 hazai partnerről készült részletes leírások, valamint a több mint félmillió vendégértékelés. „A napokban indult »Úgy is lett« kampányunkat is erre hegyeztük ki, persze a tőlünk már megszokott humoros formában. Egy vendég például azért keres pontosan 23 fokos medencével rendelkező hotelt, hogy barátnőinek bemutassa a 23 fokon színt váltó körömlakkját” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.

A Szallas.hu kampányának célja, hogy a nyári időszakban még jobban megnyerje a magyarokat, és 20 százalék feletti bővülést érjen el a 9000 szállásadó partner kihasználtságának növelésével. „Hiszünk abban, hogy nálunk a magyar utazó tényleg képes úgy választani a belföldi, de akár a környező országok szálláshelyei között, hogy ne érje csalódás, vagyis minden, amit előzetesen várt, az úgy is lett. Ezen dolgozunk partnereinkkel, erről kommunikálunk minden lehetséges csatornán az elkövetkezendő hónapokban, a célunk pedig nem kevesebb, mint megvalósítani a legjelentősebb belföldi utazásra ösztönző kampányt” – tette hozzá Szigetvári József.

 

(Forrás: vakaciozzunk.hu| Kép: pixabay.com)