A távközlési vállalat 2020 őszén széles körű és változatos kínálatot hozott létre turisztikai partnerei számára. A korábban Üzleti TV néven ismert szolgáltatásokat a vállalat a Panzió TV konstrukcióba vezette át, a korábban is létező Hotel TV csomagokat pedig kibővítette.
A szolgáltató célja, hogy olyan portfóliót hozzon létre, amelyben minden szálláshely megtalálja a jellegének, méretének és vendégkörének megfelelő ajánlatokat.
Változatos csatornakiosztás
A Panzió TV Small csomagban 41 televízió- és 3 rádiócsatorna, a Medium csomagban pedig 67 televízió- és 3 rádiócsatorna kínálatát élvezhetik az ügyfelek, így a legtöbb vendég az otthon is megszokott tartalomkínálattal találkozhat.
A Hotel TV mini, basic és pro programcsomagjai 8, 45 és 68 televízió- illetve 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, ennek köszönhetően a szállásadó könnyedén vendégei igényeire szabhatja a csatornaválasztékot.
A szolgáltatás keretében idegen nyelvű csatornák is elérhetők a Hotel TV Külföldi és Hotel TV Külföldi Extra csomagokban. Ez előnyös lehet a más országokból érkező vendégeket rendszeresen fogadó szálláshelyek számára.
Szórakozás a szálláshely egész területén
A Vodafone a csoportos televíziózás élményét is biztosítja a vendégek számára: a közösségi terekbe válaszható Hotel TV Public Standard és Pro csomagok 20, illetve 35 televízió- és 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, hogy az aulák, társalgók, bárok vagy szórakoztató helyiségek se maradjanak jogtiszta tartalom nélkül.
A Hotel TV szolgáltatások használatához a vállalkozásoknak nem szükséges minden szobában médiaboxokat elhelyezniük, a csatornák optikai- vagy mikrokábeleken keresztül jutnak el a megfelelő helyiségekbe - írja az iotzona.hu.