Ennek részeként mától az LG kísérleti jelleggel számos, az utazókat a reptéren elkalauzoló robotot (Airport Guide Robot) állított üzembe, illetve takarítórobotokat (Airport Cleaning Robot) is bevetett.
Előbbiek a reptéren cirkálva nyújtanak információkat és segítséget a látogatóknak, míg utóbbiak a padlók kifogástalan tisztaságáért felelnek.
Bár a robotok hivatalosan csak most állnak próbaüzembe, a reptéren gyakran megfordulók számára már február óta megszokott látvány lehet a jelenlétük, akkor kezdődött ugyanis a bétatesztjük. A mérnökök az elmúlt öt hónap során finomhangolták a robotok működését, a tesztidőszakban szerzett tapasztalatok és adatok alapján javítva a teljesítményükön.
Az LG hangfelismerő platformjával ellátott Airport Guide Robotok a reptéren használt négy leggyakoribb nyelven – koreaiul, angolul, kínaiul és japánul – értenek, így az utazóknak szóbeli segítséget képesek nyújtani.
A robotok a repülőtér központi szerverére csatlakozva tudják tájékoztatni az utasokat egyebek mellett az egyes járatok beszállási idejéről, vagy az éttermek, üzletek elhelyezkedéséről. A beszállókártya gyors beolvasásával a robotok akár a késésben lévő, vagy eltévedt utazókat is el tudják kísérni, hogy még időben elérjék a megfelelő beszállókaput.
A takarítórobotok egyesítik magukban a robotporszívók erőteljes tisztítási teljesítményét, autonóm navigációs rendszerét és az akadály-kikerülő képességeket, így közterületen is bevethetők. Felderítik a leggyakoribb takarítást igénylő helyeket, elhelyezkedésüket adatbázisban tárolják el és kiszámolják a hozzájuk vezető legrövidebb utat.