A világ első, emberi érzelmeket és testbeszédet is értelmezni tudó robotja, Pepper egy applikáció segítségével mostantól a digitális fizetéseket is kezeli majd a Softbank Robotics Holdings Corporation és a MasterCard és a együttműködésének köszönhetően. Első munkahelye a Pizza Hut Asia lesz. Az üzletlánc most induló pilotjának célja, hogy Pepper 2016 végéig bekapcsolódhasson a rendelések felvételébe, és úgymond javítsa az ügyfélkiszolgálást az éttermekben.
Ahhoz, hogy a robot segítségével vásárolni, és rajta keresztül fizetni tudjunk, mindössze üdvözölnünk kell Peppert, majd a mobilalkalmazásban rákattintunk az ikonjára, vagy leolvassuk a robothoz csatlakoztatott tableten található QR-kódot. Ezután a robot személyre szabott javaslatokkal és ajánlásokkal segíti a vásárlási folyamatot, bővebb információt szolgáltat az árucikkekről és meg is vehetjük tőle a termékeket. A teljes fizetési tranzakció a mobilalkalmazáson belül valósul meg, amelyhez a robot Wi-Fi hálózaton keresztül csatlakozik.
A cél, hogy valamennyi fogyasztói készülék, kiegészítő és viselhető eszköz alkalmas legyen fizetésre – legyen szó fitneszaktivitás-mérőről, hűtőszekrényről vagy robotról, szól a cég közleménye. Bár a megoldás jelenlegi formájában elsősorban gyorséttermi környezetben használható, de hamarosan további vásárlási helyzetekben, többek között hotelben, bankban és repülőtereken is segíti a fogyasztókat.
További érdekességekért, bátran keresse fel a Vakációzzunk Facebook oldalát!